WTC

Tjoo :D
Vad har ni gjort idag då?

Vi har ju börjat (eller, alla utom jag) med en ny grej på SO:n, vi skall bestämma någonting som vi skall redovisa om.
Redovisningen skall vara mellan 4 & 6 minuter och man måste ha minst en bild.
Jag har tänkt hela dag på vad jag skall ta, först tänkte jag ta andra världskriget, men sen så var inte det lika intressant länger, säger vi..
Och då tänkte jag ta vesuvius i Pompeji, men sen så kom jag på att vi såg en film om det i femma, så alla i klassen kan typ allt om det redan. Och när jag då var inne på vulkaner tänkte jag ta en annan vulkan i Italien, Etna. På sicilien, och mammas kompis bor där så då skulle jag ju isf bara kunna ringa till henne om jag behövde veta något ;p
Men sedan vill jag inte ha det längre, fast jag ville fortfarande ha något med Italien, eftersom att jag är halv Italiensk och då kan jag bara fråga mamma och mormor & morfar, så blir det inte så komplicerat.
Då tänkte jag ta Venedig och sen lutande tornet i Pisa. Det hade jag bestämt mig för att ta, och när jag skulle sätta på datorn och söka fakta så hade jag tv på sammtidigt, och då! Då jävlar kom jag på det bästa!!! - WORLD TRADE CENTER !!
Jag är fortfarande chokad övet att jag inte kom  på det tidigare, jag har ju varit så himla intresserad av det hela tiden, och har flera böcker & allt. Lätt att jag måste ha det! Har redan kört ut 12 sidor fakta ;p Hahha ;)

Ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0