Vego-pasta is da shiiiiiiiiit

Hej :)
Har ni haft en bra dag? och vad har ni gjort? :D
Själv har jag bara varit i skolan, hela dagen!
Kul kul ;)

image75

Nu sitter jag och äter världens godaste mat; vegetarisk pastasallad från gränden.    
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, så himla gott! ;p
Jag var jättehungrig när jag kom hem, och nu har jag typ ätit upp allt, och ja, klockan är inte ens kvart över fyra.
Jag kommer vara DÖHUNGRIG i morgon på eftermiddagen, eftersom att jag aldrig äter frukost eller lunch, så om jag inte äter något mera idag, så kommer jag ju inte äta förrens om 24 timmar :O
Och varför jag inte äter frukost & lunch; för att jag aldrig är hungrig då, jag mår bara illa och har ont i magen :O

Nu skall jag inte på youtube för sjuttioelfte gången idag och kolla på alla roliga grejer, så jag garvar ihjäl mig för miljonte gången idag.

Hare nice resten av dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Emil

ser gott ut :P

2008-05-22 @ 15:42:45
URL: http://widisrockaren.blogg.se
Postat av: Emil

ser gott ut :P

2008-05-22 @ 15:44:01
URL: http://widisrockaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0