Sudan-grejen

Godmorgon godmorgon :D
Usch, den där berättelsen som jag skulle göra igår var allt jobbig - trodde jag..
Jag satt två timmar igår, mellan 16.00 & 18.00 och försökte skriva, men jag kunde bara skriva fem meningar, allt i hjärnan stod bara stilla.
Men sedan på kvällen, efter halv tio satt jag mig bara ner för att skriva lite, och på 15 minuter skrev jag berättelsen, på fyra sidor.
Hahaha, snacka om skönt att ha det gjort ;)
Jag kom även på då att vi har matte-prov idag, och NO-prov i morgon, och jag har inte övat på något av dem...
Det får gå som det går..
Nu måste jag fixa mig, ha en bra dag så hörs vi senare :)

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Svar: Men usch, vilket psyko -.- Skönt att han försvann iallafall :D

2008-05-20 @ 07:26:42
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0