Gårdagen o prov..

Godmorgon!
Igår kväll när jag tänkte skriva var jag jättetrött, så jag sket i att skriva, så jag gör det nu istället ;)
Vi hade ju bara två lektioner som ni säkert redan visste, och då var tjejerna först tre timmar i kyrkan, och sen tre timmar på skolan, och tvärtom för killarna.
I kyrkan gjorde vi typ bara lite olika 'lekar' inför rättvik i höst ;)
Och i skolan gjorde vi vårat modell-bygge (öken). Vi var flera grupper och va tre i varje grupp, och alla tyckte att våran grupp´s blev bäst, och alla trodde innan att vårat skulle bli bäst, så det var kul :D
Sedan på kvällen skulle jag egentligen följa med till min gammla skola och kolla på en teater som en kompis lillasyster och hennes klass skulle göra, som vi gjorde i trean , fast sedan vart det inte så :/
Hade varit kul att se den ;)

Ja.. nu sitter jag här. 06.45...
Vi har prov idag, men jag har inte övat, och jag kan inte öva.
För jag hittade bara pappret med svaren, inte med frågorna, så jag kunde bara läsa svaren och jag fatta inte vad frågorna var o ja........

Nu skall jag kolla lite på tv, hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ha en najs onsdag! ^^

2008-05-14 @ 06:57:54
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0