Calebs, calebs

Åh, asså de senaste veckorna har jag börjat döälska denna familj!
Om två månader kommer tvillingarna!!!!!!! :D

Igår tog Angelina och Bard med sig barnen för att shoppa i Cannes, och Shiloh, ÅHHHHHHHHHH.
Hon är så jävla söööööööööööööööööööt! Kolla in bilderna bara;

image69 image70 image71
                                                                                  
Söt, söt, söt, söt, söt :)

Tror ni att A & B får tvillingdöttrar, tvillingsöner eller en tjej och en kille? :)
Jag vet faktiskt inte vad jag tror, med det vore kul med både en tjej & en kille :D





Ashlee Simpson & Pete Wentz gifte sig ju i helgen, och det går massa rykten om att hon skall vara gravid, vad tror ni, är hon det eller inte? 
Hon måste nästan vara det va?!..

image72







image74

Det går ju också rykten om att Justin skall fria till Jessica, vad tror ni?
Bilr det bröllop?



[posh24]

 

Kommentarer
Postat av: Thea

Hej Julia :)
Shiloh är jättesöt, påminner lite om Ester i utseendet, fast för mig så vinner Ester mot alla;P
Fin blogg har du också^^

Kram!

2008-05-20 @ 23:12:12
URL: http://theastankar.blogspot.com/
Postat av: PATRICIA

Svar: Detsamma! :D

2008-05-21 @ 07:09:40
URL: http://PATRICIIAA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0