Bara ord!?

Ord är bara ord. Men ett litet ord kan påverka en människa så mycket. Det är helt sjukt egentligen.
Om man säger 'jävla idiot' t.ex (eller liknaden) så blir ju personen jätte ledsen, den blir sårad.
Men varför egentligen? Det är bara ett litet ord. Ord skall inte kunna påverka en person så mycket. Det tycker inte jag i alla fall. Eller om man säger 'jag älskar dig', eller 'vilken fin tröja', då blir man ju glad, och det är bra, eller hur?
Så det är bara bra med sådana ord ;) Men om man säger något dummt så blir personen så himla sårad. Och 'förlåt' är också bara ett ord. Det är korkat att ord kan påverka en så mycket. Någon mer än jag som tycker såhär?


SKRIV ERA ÅSIKTER! :)

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Jag har inte tänkt på det där förut men nu när du har skrivit det så gör jag det. Och jag håller med dej!! =)

2008-05-15 @ 15:02:02
URL: http://www.lovetheark.blogg.se
Postat av: EMIL

ja när du säger det så stämmer det faktiskt

2008-05-16 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0