8 Maj 2008

Hej på er!
Fortfarade sjuk, hade tänkt gå till skolan men jag kände mig inte alls bra i morse, så jag stanna hemma.
Och pappa tyckte inte att jag skulle gå till skolan, så det var väl lika bra..
Men imorgon måste jag gå till skolan, annars dör jag.. nästan. Eller, inte nästan, jag dör.
Nu har jag varit sjuk i en vecka och en dag. Usch. Inte alls kul :(
Någon som vill byta med mig och vara sjuk istället för mig?
Förresten, är det bara jag som inte har fått in än att det är 2008? Jag skriver och säger fortfarande 2007.. trotts att det redan är Maj.
Lite senare skall jag göra tyska-läxan.. den är till i morgon och eftersom att jag har varit sjuk hela veckan så har jag inte kunnat vara med på någon tyska-lektion, så jag gissar att det kommer ta ett litet tag innan dem fasnar. Isf blir det första gånger. Varje gång när vi har glosor, både tyska och engelska så behöver jag bara läsa dem en gång, sen kan jag dem. Ganska bra faktiskt. ;)
Jag tror att jag ska skriva klart om Sudan också. Alla andra i klassen lär väl vara klara med deras land för länge sedan, eftersom att vi jobbar med det varje dag. Jag har skrivit klart om Nilvaran och det har jag redan klistrat fast på flaggan som jag också har gjort, så det jag har kvar är väl att renskriva texten om Sudan och göra berättelsen och lite annat...
Jo, är det bara jag som vill ha ett nytt Mario Kart Double Dash?                 
Jag har spelat det så himla mycket och nu kan jag allt utantill, hoppas att det kommer ett nytt snart!
Det är ju bara så kul! Eller hur?! Jag skulle kunna spela ihjäl mig på det.
Jag är helt beroende av det! Så jävla bäst.                                                            
Apropå spel, vilket är erat favorit spel?
Förutom Double Dash så har jag massa favorit spel, fast skulle jag skriva upp alla så skulle listan bli för lång.
Jag är värsta spel-freaket xD
Och sims 3 kommer ju nästa år. Skall man köpa det eller inte?
Jag lär köpa det och alla expansionspaket som kommer komma.
Jag har alla sims spel som har släppts, och jag köper dem själv, även fast jag vet att jag inte kommer spela det så mycket.
Sims 2 Fritid, till exempel. Jag köpte det två dagar efter att det kom ut, men jag aldrig spelat det. Lite onödigt kanske.. men skit samma. Man lever bara en gång. 

Jag kom nyss på att det är torsdag idag. Då är det ju Medium och So You Think You Can Dance - Skandinavia. Och så har ju Sanningens Ögonblick börjat gå på torsdagar. Ganska nice program.. men jag vet inte. Jag skulle kunna tänkta mig att vara med i det, men bara om jag inte hade något att dölja. Liksom, om man har varit otrogen till exempel, varför söker man då till ett sådant program? Man kommer ju bli avslöjad! Kolla bara på han som var med förra veckan. Han och hans sambo gjorde ju slut efter programet. Men vissa är väl bara ute efter pengar. Men om man skall avslöja sådär mycket inför svenska folket så är ju 500 000 kronor ganska lite. En halv miljon bara. Och dem flesta vinner ju inte ens det. 

Jag längtar faktiskt till början av sommarlovet. Jag fattar inte hur jag kan säga så, men jag gör ju det. Inte för att man slipper skolan. Absolut inte därför, utan för att då åker jag till mormor och morfar, som varje sommar. Det gillar jag. Men det är också det enda som jag gillar med sommaren. Bara det. Inte något annat. Absolut inget annat! Det är ju inte ens kul att vara ledig från skolan. 
                                                                                     
Som ni kanske vet så spelar Jennifer Aniston´s pappa John Aniston i Våra Bästa År, och idag läste jag att det är Victor Kiriakis han spelar. Jag hade ingenarning om att han var hennes pappa. Dem är ju inte ens lika. Haha, det var nästan lite kul ^^  
                                                         

                        

                                                               
                                            Dagens låt: Blue - The Birthday Massacre
                                       Black tongues speak faster than the car can crash 
                                        You supply the rumours, and I'll provide the wrath
                                                Romance is breaking every heart in two
                                              Casting shadows in the pale shade of blue

Kommentarer
Postat av: ♥Eliin♥

Okeej, synd att du är sjuk. Krya på dejje ♥☺

2008-05-08 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0