EM

Jag sitter här och kollar på vårnens sista Vakna Med The Voice avsnitt och vill gå till skolan om 15 minuter. Jag tänkte nästan gå och sätta på mig gympakläderna och så. Men sen kom jag på att det är sommarlov. Men det märks inte på vädret. Grå himel, säkert regn när som hellst. Mysigt.
Twin Peaks igår! FYFAN vad bra! Jag kunde bara se två avsnitt, sen vart det typ för spännande! Fast de två avsnitten höll på typ två och en halv timme, så det var rätt länge. Alla som inte har sett det; Gå direkt och köp boxarna + Twin Peaks Fire Walk With Me ! Måste ses.

Kroatien - Tyskland. Tyskland är ett av de bättre lagen, och pappa är typ halv tysk nästan så han hejar as mycket på dem, typ mer än vad han hejar på Sverige. Och jag hejade på Kroatien, vet inte varför, men jag gillar Kroatien, det har jag alltid gjort! Inte bara i fotboll då.
Och så vann Kroatien! Hittils har det landet jag har hejat på i varje match vunnit! hahah ;D
Jag såg inte matchen mellan Polen & Österriket. Eller jag såg lite, då var det 1-0 till polen, men när jag var inne på aftonbladet.se lite snabbt så tyckte jag att det verkade som om att Österriket vann... hur slutade matchen? Ni som såg måste berätta för mig! Skriv, skriv, skriv!
Och ikväll är det ju Italien - Rumänien. Italien, mammas favoriter, såklart. Och Holland mot Frankrike.
F och I var ju i VM-final 2006 och I vann. Och H vann över I senast, så då lär de ju kunna vinna över F ikväll.
I morgon; SVERIGE :D
Dem lär vinna över Spanien?! Hoppas det i alla fall! :)
Och så spelar även Grekland & Ryssland i morgon. Hur blir det där? Grekland förlorade med 2-0 mot Svergie och Ryssland förlorade med 4-1 mot Spanien. Kan nog bli ganska jämt, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh va underbart med sommarlov :P

2008-06-13 @ 08:59:13
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: Anonym

hej

2008-06-13 @ 09:44:00
Postat av: Hanna ^^

desamma till dig tjejen!! :D

2008-06-13 @ 10:31:34
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

godmorgon :)

2008-06-13 @ 11:02:41
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0