Sur-Julia

Jag har ingen lust att vara glad. Jag vill vara glad, men jag går bara runt och surar. Vädret är inge bra, det är 66 dagar kvar tills skolan börjar (och jag vill mer än gärna börja om 1 minut), mamma vill att jag kommer ner på stan vid fem så att vi kan äta där, men jag orkar inte. Jag fryser snart ihjäl. Jag har inga pengar så jag kan inte köpa Anna Pihl säsong 3 och jag hade lovat mig själv att spara 350 kronor tills den släpptes, men det gjorde jag inte. Jag hittar inte det speciella cityakuten avsnittet som jag vill se, jag har ungefär 35 band med enbart inspelade cityakuten avsnitt, fyra på varje.
Det sämsta av allt; Jag ska INTE se Paramore på Hultsfred Festival ikväll. Inget Kylie igår, inget Paramore idag. Fan, fan, fan, fan.

Just nu sitter jag och lyssnar på Paramore och kollar på Fosters hem för påhittade vänner.
Jag tänkte fixa lite ny desig på bloggen, men jag orkar inte. Jag ändrade bara på några färger. Jag har lust att måla naglarna, men jag vet inte om jag orkar. Jag är så jälva trött. Det känns som om att jag skulle kunna sommna nu och vakna igen om typ två år. Och jag fryser snart ihjäl. Visserligen fryser jag jämt skit mycket, men nu .. jag skakar as mycket &  allt, fast jag har på mig massa kläder.
Jag skall försöka vara lite positivare under kvällen, jag tror att jag först åker ner på stan & äter på gränden med mamma, VEGO-PASTA <3
Sedan när vi kommer hem så har väl fotbollen redan börjat, så då sätter jag mig och kollar på den. Sen blir det en till match & den ska jag såklart också kolla på. Fotbollen slutar omkring elva skulle jag tro, antingen kollar jag på eftersnacket då eller så blir det någon film. Om jag inte har sommnat innan dess vill säga.
 



Bild; Oliver Szabo (tror jag, han har tagit de flesta bilderna)

Förresten så måste ALLA gå in och lyssna på Zavod; http://www.myspace.com/zavod
Nu finns bara Inhale uppe, men vill ni höra flera så får väl ni mejla mig; [email protected].

Hoppas att ni njuter mer av sommarlovet än vad jag gör! Hejdå.


Kommentarer
Postat av: emil

åh :( :* kan göra dig glad igen

2008-06-12 @ 14:11:40
Postat av: Thea

Tack, jag hoppas också allt blir bättre men det känns inte så :(

Kram för att du bryr dig!

2008-06-12 @ 14:28:14
URL: http://theastankar.blogspot.com
Postat av: A

Fin bild.

kram kram

2008-06-12 @ 15:33:59
URL: http://justsweet.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

2008-06-12 @ 18:35:18
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

svar: jaa :)

2008-06-12 @ 18:35:26
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0