Twin Peaks



Gokväll :)
Tro det eller ej, men jag kollar faktiskt inte på fotbollen, lyssnar på bara den ;)
Jag kollar på troligtvis en av världens bästa serier någonsin; Twin Peaks.
Någon som har sett den? Vad tycker ni om den? Berätta! :D
Jag har sett första avsnittet flera gånger och varje gång jag har kollat på det så har jag tänkt kolla vidare varje gång, men det har aldrig blivit så.
Så för fem minuter sedan satt jag på första avsnittet och jag ska kolla typ .. HELA natten. Hoppas verkligen att den är lika bra som det sägs! Fast jag vet vem som mördade Laura Palmer, jag lyckades övertala pappa att berätta vem som gjorde det, dum som jag var. Hela serien går väl ut på att få reda på vem som mördade henne.
Och introt kan man ju inte annat än älska! Så är det bara.



Så himla härligt! Läskigt, spännande, helt underbart.
Min kväll kommer nog garanterat bli bättre än dagen!
Hoppas ni får en bra kväll ni med =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Har nog aldrig hört talas om den serien...



ha en bra dag.

2008-06-12 @ 20:57:52
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0