Söndagskväll

Gokväll ;)
Vad har ni gjort idag då?
Jag har själv inte alls gjort mycket. Först kollade jag lite på TV, sen låg jag ut lite i solen & sedan cyklade jag till ica & en annan affär bara för att jag hade tråkigt xP
Vid halv fyra åkte jag till stan, fast det stänger fyra. Jag kom ner kvart i fyra & då gick jag in på tre affärer och sedan stängde stan xD Och när jag kom till buss-grejen så visade det sig att bussen inte skulle komma förrens om 20 minuter så då fick jag stå där 20 minuter. Hahaha ;p

Nu blåser det som fan ute. Hoppas, hoppas, hoppas att det kommer regn & åska! Fatta vad mysigt! Plus att jag ska gå & kolla på ensam hemma & äta bulle nu :D Vad passar då inte bättre än åska & regn?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0