Söndag

Gomorgon!
Idag är det fin fint väder! Bara 20 grader & ingen sol. Snacka om att alla här har gått & väntat på lite kallare väder. Det har varit stek hett är de senaste dagarna.
Idag tror jag att jag bara ska kolla på TV hela dagen, kanske cykla till ICA med mamma & vara ute lite på baksidan, annars bara vara inne, tror jag. Så det lär inte bli så mycket skrivande idag heller. :)
Och på lördag åker jag & mamma till Stockholm och är där i ungefär två veckor, & där vi ska vara finns det ingen tillgång till internet, så då lär det inte alls bli något skrivande, om inte mamma och jag går och köper sådant där modem eller vad fasen det nu är, från 3 ;)

Men ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

va roligt att åka till stockholm! :)

2008-06-08 @ 09:32:00
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0