Fotboll & mat..

Såg ni målet Spanien gjorde nyss? Asså, suger Ryssland totalt eller? Herregud, lite bättre kan dem väl (Ryssarna dåva)! Haha, matchen är ju redan avgjord typ, det står ju 4-1 till Spanien.
Jaja, inlägget jag faktiskt tänkte skriva nu var inte om fotboll.

Jag måste ha fått tillbaka mina mag-problem. Idag har jag inte ätit eller druckigt något, eller jo, ett halvt glas saft. Och jag är inte ens hungrig. Jag är mera "mätt" än hungrig, och igår kväll åt jag knappt nånting, så jag har typ inte ätit på mer än 24 timmar. Är inte det nästan lite läskigt? Det känns som om att jag kommer spy om jag äter något, och eftersom att jag inte är hungrig så tänker jag heller inte äta något. Och senaste veckorna har jag bara ätit på kvällarna, varken frukost eller lunch har kommit ner. På mornarna mår jag bara illa så då äter jag inget och vid lunch tid mår jag antingen fortfarande illa eller så  är jag helt enkelt inte hungrig. Idag kändes det nästan som om att jag skulle svimma. Det har de aldrig gjort förr. Det är nästan lite läskigt att inte vara hungrig på mer än 24 timmar.
Jag har väldigt ont i magen nu. Och alla tänker säkert att det är för att jag är hungrig, men det är de inte.

Snart; Svergie - Grekland.
Vad blir slutresultatet?
Tyvärr tror jag att det kan bli typ 1-1, Grekland vann ju faktiskt EM senast. Men jag stenhejar såklart på Sverige ;)



Kommentarer
Postat av: glitterandbling

läskigt med dina magproblem... :/

ska också kolla på matchen :)

2008-06-10 @ 20:11:58
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Sara

Godnatt! :D

2008-06-10 @ 21:59:26
URL: http://0bstinat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0