Badet.

Nej, det var inte kul. Lite kanske. Bara lite.
Cykel gick knappt att cykla på så jag & en annan gick typ hela tiden, hahah vi kom såhär 20 minuter efter alla andra och när vi kom så satt en av våra lärare där & vänta på oss, haha, vi tyckte synd om honom ;p
Vi gick typ och bada liten sen, men det var is, is kallt.
Jag frös ihjä hela tiden typ. TIll och med i bastun. Jag lovar, jag frös. Skit mycket.
När det var typ en halvtimme kvar så tvingade en in mig i bastun igen, för hon tyckte att det såg ut som om att jag skulle svimma vilken sekund som hellst; jag var knall blå på läpparna, jag var jätteblek i ansiktet och mina tänder hackade as mycket. Haha, sen vi fick två gå och duscha. Så då gjorde vi typ det och sen när vi kom ut så sa ena lärarna att jag skulle åka med dem, bil asså, för cykeln fungerade inte alls, men jag ville gå, det tar ju ändå bara 30-40 minuter att gå så liksom; varför inte? och när jag sa att jag ville gå för att det inte var långt så tvingade han in mig i bilen typ.. hahah, bara för att han tycker att det är långt därifrån till skolan. Och precis när vi skulle sätta oss i bilen så började det ös regna, och medans vi åkte så såg vi typ några på trottoaren och när dem såg oss , asså ni skulle ha sätt deras blickar, vi höll på att garva ihjäl oss, hahhahahahah. De såg as roliga ut xD Det haglade o allt då. Fast här har det inte regnat någonting, med det kommer nog snart, ser ut så i alla fall.
Vi ska ju dit i morgon, 9.45 på löga. Jag och tre till (kanske fyra) ska åka buss, så då slipper jag i alla fall cykeln.
Och på torsdag är det avslutnig. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! ;'(
Jag, ingen i klassen kommer överleva sommarlovet. Vi har jämt så jävla roligt i klassrumet, på rasterna, i matsalen, överallt. Alla är verkligen med alla. Fast på gympan har vi nog absolut roligast, för då har vi våran favorit lärare, vi har tre favoriter, men han är nog ändå våran absoluta favorit, haha det var nog därför vi tyckte synd om honom när har fick sitta där själv och vänta i typ 20 minuter xD    
Men asså. Uscha. Jag vill inte ha sommarlov! Jag tråkar typ ihjäl på helgerna bara. Och nu ska vi vara lediga i 10 veckor typ.. asså jag vill inte. Ingen i klassen vill. Kan inte vi typ få gå i skolan hela sommaren också  ?!





Glöm det där jag som om att regnet skulle komma hit, nu är det klarblå himel och solen skiner.
Att vädret ändrades så mycket på bara någon minut.

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: härligt :)

2008-06-10 @ 17:05:51
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Maria

Svar: Nej, usch vad jobbigt! :S Stackars dig.. Och stackars Elsa. Idag hittade hon tre bett till vilket betyder att hon har 20 myggbett sammanlagt :O

2008-06-10 @ 17:19:29
URL: http://worstcasescenario.bloggspace.se
Postat av: glitterandbling

låter som en härlig dag, det måste säkert ha varit jättekallt där ni badade ;)

2008-06-10 @ 18:00:35
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0