5 Juni 2008 / Mammas födelsedag ;D

Gomorgon.
Här har jag suttit och knappt gjort någonting sedan sju. Lyssnat på No Doubt bara.
Snart ska jag väl ta och gå till ica & köpa mjöl, mjölk, smör & jäst, för jag ska baka bullar har jag bestämt. Mamma fyller ju år idag, och ikväll kommer Jenny & Tomas och kanske Farfar. Kul kul ;)
Sedan vid 11-12 kanske jag åker ner på stan och kollar på studenten, vem vet. Jag orkar inte bara sitta inne idag, även fast jag mår jätteilla, nästan så att jag vill spy ;O
Skit samma. Det går nog över när jag går till ica, hoppas det iallafall :)

På tisdag ska vi åka, eller CYKLA och bada. Man ska ha med sig Cykel, hjäl och badkläder sa dem igår. JIPPI. Jag har varken cykel, hjälm eller badkläder. Badkläder ska jag köpa i helgen. Men dem kan glömma att jag tänker köpa hjälm bara för det dära! Det är bara en i klassen som har hjälm och jag tror inte att någon annan kommer att ha, det hade ingen när vi skulle cykla till soptippen, även fast man var tvungen....
Och cykel. Jag har två styckna. Men båda är helt fucked up! No way att jag tänker cykla på någon av den till löga eller någonannas stans heller för den delen. Jag kan ju inte ens cykla till skolan med dem, och det är till 200 meter härifrån till skolan, så hur i helvete skulle jag kunde cykla ända bort till tågstationen och ännu längre bort? Jag får väl lösa det på något sätt, men vette fasen hur..
På onsdag ska vi också bada, fast då får man ta sig dit själv om man vill, då kan jag ju åka buss iallafall, bara att det tar typ .. öh.. 30-45 minuter?! Plus att man måste byta buss. Och eftersom att jag är den största sommarhataren så har ni kanske räknat ut att jag HATAR att bada. Så allt känns egentligen meningslöst. Att cykla hatar jag med. Så ja... Skit samma. Antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0