1 Juni 2008 / Livsfarliga miljoner!

Kan ni fatta att det redan är Juni?
Det kan inte jag iaf. Det var ju nyss ... höst 2007.
Och nu är det liksom sommar 2008.. ?!
Jag fattar nada. Redan sommar. Okey.

Jo, igår var jag på stan & letade efter något till mamma eftersom att hon fyller år på torsdag.
Jag hitta några grejer, men det absolut bästa var att jag hittade Livsfarliga miljoner!!!!!!!!!!
Asså ÅHHÅHÅHÅÅHÅHÅHÅH. Jag visste inte ens att den hade kommit ut! Jag låg hela eftermiddagen och lästen den. Fast  nu såhär efteråt är jag sur på mig själv, för jag vill ju läsa nu också men jag läste ut den igår... bajskorf.

image84

Någon som har läst de andra fyra böckerna om Tommy & Flisen? Asså fyfan vad jag älskar böckerna !!!

Kommentarer
Postat av: http://glitterandbling.blogg.se

har inte läst de böckerna.... :)

2008-06-01 @ 17:00:14
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0